Tuesday, September 22, 2009

nickname

hahaha.. br ckp pasal nickname ni.. gua ada la skit nk kongsi ngn lu org smua.. nickname2 mmbr2 gua yg begitu unik.. gua rasa, ssh nk dngr nickname2 yg bakal gua sebut ni..

nama sebenar : azril
nickname : karim
sebab : susah sngt nk panggil azril, karim kn senang.. haha.. dkat 4 taun kami panggil dia karim..

nama sebenar : nabil
nickname : big head / bh
sebab : kepala dia bsar sngt.. ssh nk pkai helmet.. haha..

nama sebenar : zulkarnain
nickname : toyol / yon
sebab : dia ni dh la kurus, kecik, pendek, kpala botak.. haha..

nama sebenar : shahrani
nickname : mr problem
sebab : mula2 xciden moto, sminggu lpas 2 xciden keta, 3 hr lpas 2 kena saman moto dan bnyk lg.. haha..

nama sebenar : anuar
nickname : pak munawir
sebab : umo dh 21 taun, perangai tr hegeh2 dia mcm bdk2.. dh la suka mrapu.. haizzz..

nama sebenar : halim
nickname : cristiano romamak / crm
sebab : bliau ni mamak tp main bola terer, mcm cristiano ronaldo.. haha..

nama sebenar : wan
nickname : bibior
sebab : bibir tebal mcm angelina jolie.. haha..

nama sebenar : khairul (bukan gua)
nickname : puron / mr xmau brgaul
sebab : hnya br gaul ngn kitorang d padang bola.. ssh kluar rumah.. anak mak.. haha..


p.s. : nickname gua jgn gatai nk tanya.. haha..

2 comments: