Wednesday, May 27, 2009

f***, f***, f***

bengang3!!! kepala jimbet betol la barcelona ni.. puk**** btol.. man utd baru ja nak catat sjarah team pertama menang champions league 2 taun ber turut2.. xnk bagi jugak.. cib**.. aaaarrrrggghhh.. tkanan gua.. lanc**3!!! sebelum pergi tngok game 2 kt kdai, gua dh dpt tanda2 buruk.. 1st, gua ingt nak pkai baju man utd, tp smua bju man utd dh gua pkai dan x basuh lg.. tba2 ada 1 bju man utd dlm almari, nak pkai dh ni, baru sdar baju 2 koyak.. hallamak.. macam xnk bg gua pkai je.. nasib baik gak gua x pkai, xde la kena boo waktu balik.. hahaha(ktawa sedih).. nak nangis ni!!! f***!!! gelak ke??!!!! baik jangan.. mnempah maut nnt.. aaaaaaaaaaa..


p/s : tekanan emosi yang melampau dan x terkawal

5 comments:

  1. hurm. ok! xgelak. mmg dah agk u akan marah+ geram giler sbb MU kalah.

    ReplyDelete
  2. $%$#&%*#%$^%*()*($@#!#$$#^^%
    mmg siot aar barca

    ReplyDelete
  3. wakaka sukunk larh chelsea!
    lala :P

    ReplyDelete