Monday, April 20, 2009

tmpt ke-3 pon jd la

tournament futsal rakan muda 2009
tarikh : 19 april 2009
tempat : gombak
pasukan bertanding : 32 pasukan

team gua : persanda fc(ntah ape2 je)
pemain : gua(striker), amy(striker), wan pacak(striker), urai(defend), afiq(defend), sabri(defend), amar(keeper utama), acap (keeper simpanan)
manager : encik jambu (jgn mrh ye jambu..hehe)

peringkat kumpulan A

game 1 : lwn pasukan cat road A.. kitorang mng 2-0.. gua ngn amy score.. klau kalah mmg kitorang malu bsar la sbb cat road 2 geng bdk skolah je.. hahaha..
game 2 : lwn team apa ntah.. sorila, gua lupa.. hehehe.. mng lg 2-1.. team ni mmg fighting.. ssah btol nk kalah kn diorang.. gua ngn amy lg yg score.. sian wan pacak.. dia hampir2 score tp kena tiang la plak.. hahaha.. lpas 2 game kitorang mng, kompom2 dh mmg layak la..
game 3 : lwn red titan.. team macha.. seri 1-1.. ptt nya mng.. tp amar main2 plak nk tangkap bola.. buduh.. masuk celah kang2.. gua score.. seri pon x ksah dh.. mmg layak dh..

peringkat ke-2

16 terakhir : lwn apa pun gua dh lupa.. kitorang mng 1-0 ja.. gua score.. start lwn team2 yg power dh.. ssh3..
suku akhir : ni pon gua dh lupa lwn ape.. skali lg mng 'cemey' 1-0.. urai score dr jarak jauh..
separuh akhir : lwn gombak fc.. tuan rumah ni.. mls cte la.. kalah 4-0.. kaw2 kna blasah.. babi btol.. tau la pro pon.. last2 diorang johan..
tmpt ke-3 n ke-4 : mng ngn lagenda fc.. 2-0.. gua score 2 biji.. so, kitorang dpt tempat ke-3.. dpt rm150, hamper n vaucer kfc..

hr yg mmenat kn sngt.. namun seronok dan mmuas kn hati.. mlayu punya player kalau xde gaduh xsah.. 2 team kena disqualified sbb gaduh.. haiya.. mlayu3..

p/s : gua penjaring tr banyak team gua.. hehehe..

4 comments:

  1. wa..
    congrats!!
    team sye tak msok semi final pon dlu..
    ngeh :)

    ReplyDelete
  2. i x baca pun post ni tp nak complain..
    ape ni minat paramore ni????? i sorg je leh...
    werk!!!!! XPPP
    hahahahhahahaha
    u nyorok dr i ye..... x nmpk pun kat perdana... hahahahha

    ReplyDelete
  3. i pon mnat paramore kot..

    mn da..
    u kot yg kck sngt..
    2 sbb ssh nk jumpa..

    XP

    ReplyDelete